Dostępność produktów
Informacje o dostępności podawane są przy każdym produkcie.
Dokładamy wszelkich starań, aby pokazywane statusy dostępności odpowiadały rzeczywistym stanom magazynowym. Może się jednak zdarzyć, że pomimo statusu "dostępny", z powodów niezależnych od sklepu wystąpią problemy z dostępnością towaru. W przypadku braku dostępności zamówionego towaru w magazynie lub u dostawców sklepu, do Klienta zostaje wysłany e-mail z informacją o zaistniałej sytuacji oraz prośbą o podjęcie decyzji co do dalszego losu zamówienia.
Proponowane są rozwiązania:
• wydłużenie czasu oczekiwania
• anulowanie zamówienia
Opóźniona realizacja zamówienia lub anulowanie zamówienia musi zostać potwierdzone poprzez przesłanie do sklepu wiadomości e-mail z dyspozycją dotyczącą zamówienia. Brak informacji od Klienta odnośnie podjętej decyzji w opisanej sytuacji w ciągu 2 dni roboczych, sklep uznaje za anulowanie zamówienia.
Przejdź do strony głównej